Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Blog
Značkový servis luxusních hodin
27.06.2019
Značkový servis luxusních hodin
Internetový obchod ZnackovyShop.cz není jen prodejcem hodin. Našim zákazníkům již od svého vzniku nabízíme kromě prodeje i profesionální hodinářský se... číst celé
Zobrazit všechny články
  1. Úvod
  2. OBCHODNÍ PODMÍNKY

1. V době, kdy si objednáváte v této internetové prodejně zboží, u každého produktu je uvedena kupní cena. Kúpna cena je uvedena vždy s DPH. Ceny uvedené na internetových stránkách www.znackovyshop.cz platí výhradně pro nákup prostřednictvím internetové prodejny.

2. STORNO OBJEDNÁVKY - Uskutečněnou objednávku máte možnost stornovat do doby jejího potvrzení z naší strany. Pak se považuje za závaznou. Děkujeme, že si dopředu promyslíte, co potřebujete nakupovat a tím nám nezpůsobíte zbytečné problémy.

3. Vlastnická práva ke zboží přechází na kupujícího až po jeho převzetí a zaplacení. Při přebírání zboží si vždy zkontrolujte nepoškozenost obalu. V případě poškození obalu nebo produktu nás ihned kontaktujte na e-mail znackovyshop1@gmail.com.

 

DODACÍ PODMÍNKY

1. Po obdržení Vaší objednávky (považuje se za návrh uzavření kupní smlouvy), Vám odešleme zboží v nejkratší možné lhůtě, doba dodania je 5-7 pracovních dnů, ovšem pokud u výrobku není uvedeno, že je na objednávku, případně vyšší doba dodání která závisí na jednotlivých dodavatelů a my ji neumíme ovlivnit. Při objednání více produktů je v naší snaze odeslat zboží najednou, avšak pokud na některý z výrobků je delší doba dodání a objednávka obsahuje i zboží skladováno skladem - ihned k dispozici, bude objednávka vyřizována postupně.

2. Vaši doručenou objednávku (považuje se za návrh uzavření kupní smlouvy) potvrdíme během pracovních dnů e-mailem ve lhůtě do 7 hodin alebo telefonicky od jejího doručení po potvrzení se bude považovat objednávka jako uzavřená kupní smlouva. Objednávku máte možnost do doby potvrzení z naší strany jednostranně stornovat.

3. Vyhrazujeme si právo na změnu dodací doby (ještě před potvrzením uzavření kupní smlouvy). Pokud dodavatel nedodrží termín dodání / a to z různých nečekaných událostí /. O tomto vás však budeme neprodleně informovat. Naší snahou je podávat pravdivé infomace. Po několikaletých zkušenostech víme, že se může stát, že dodavatel nedodrží termín dodání.Např., Když zahraniční firma není schopna pokrýt poptávku a dodržet slíbené termíny. Pokud se taková skutečnost vyskytne, budeme vás ihned kontaktovat a navrhneme vám všechny dostupné řešení, poskytneme vám všechny dostupné informace, abyste se mohli rozhodnout, jak pokračovat dále ve věci vaší objednávky.

 

EXPEDIČNÍ NÁKLADY:

Doprava v ČR (dobírka) + 0 Kč, Platba na účet + 0 Kč.

 

MOŽNOSTI PLATBY:

1. Dobírka, 2. Platba na účet vopred, 3. Platba cez splátkovú společnost Homecredit

Veskerý zboží je odesílano ze Slovenska.

 

VRÁCENÍ  TOVARU

Zákazník má v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit a to bez uvedení důvodu do 14 pracovních dnů ode dne převzetí zboží a je povinen nás o tom předem informovat e-mailem (znackovyshop1@gmail.com), alebo v listinnej podobe resp zápisem na jiném trvanlivém nosiči, jinak jsme oprávněni zásilku nepřevzít . V případě, že zboží vracíte do 14 pracovních dnů od zakoupení, je třeba aby byl vyplněný formulář ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY který naleznete na našich stránkach.

Zboží bude prodávajícím po předchozí dohodě se zákazníkem a po doručení takového zboží přijat. Zboží musí být nepoškozené, nenošené, kompletní, v původním obalu (včetně fólií), spolu s dokladem o koupi a veškerou dokumentací, která Vám byla dodána se zbožím (tj. záruční list, návod k použití, original faktura). Zboží neposílejte na dobírku - nebude převzato.

Po vrácení a zkontrolování zboží bude zákazníkovi vrácena plná cena zboží, částka bude odeslána nejpozději do 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy. Dodavatel zboží se zaväzuje vrátit zákazníkovi všechny platby, které od něj přijal na základě smlouvy nebo v souvislosti s ní, včetně nákladů na dopravu, dodání a poštovné a jiných nákladů a poplatků. (Náklady na vrácení zboží nese zákazník)

Zboží, pokud Vám nesedne Vám umíme i vyměnit (za větší - menší číslo), ale POZOR! platí pravidlo, že zboží musí být nenošené, nepoškozené. Žádost o výměnu zboží nás informujte předem - nejlepší mailem na: (znackovyshop1@gmail.com) NEPOSÍLEJTE ZBOŽÍ DOBÍRKOU !!!

Formulář, odstoupení od smlouvy můžete stáhnout: TU

ADRESA PRO VRÁCENÍ TOVARU:

MRHYDRA s.r.o

Veterná 2283/43

Šamorín, 93101

Slovensko

MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÉHO SPORU

  1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu znackovyshop@gmail.com
  2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
  3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.
  4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .
  5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
  6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
  7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
  8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
  9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

Přejeme Vám příjemné nakupování...

Novinky z našeho blogu

Značkový servis luxusních hodin
27.06.2019
Značkový servis luxusních hodin
Internetový obchod ZnackovyShop.cz není jen prodejcem hodin. Našim zákazníkům již od svého vzniku nabízíme kromě prodeje i profesionální hodinářský se... číst celé
Originál vs. Fake
23.06.2019
Originál vs. Fake
Naučte se s námi rozpoznat napodobeninu od originálu. Ukážeme Vám jak na to. V následujícím blogu jsme pro vás zpracovali seznam nejprodávanějších zna... číst celé
Přihlašte se k odběru novinek

Proč nakupovat u nás ?

Doprava ZDARMA v rámci ČR pri platbe na bankovní účet
Máme vlastního hodináře
100% garance originality
Záruka vrácené peněz
Skvělé ceny
Široký výběr značek
Dárek k objednávce + výmena baterie 2 roky ZDARMA
Znackovyshop.cz - Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz